Odstartovala akademie pro obchodníky z Frýdku-Místku
Ve spolupráci s městem Frýdek-Místek přináším pod značkou Progresko vzdělávací akademii místním obchodníkům. Akademie pro obchodníky a podnikatele z Frýdku-Místku probíhá od 19. října 2021 do 11. ledna 2022 a je možné se do ní hlásit průběžně. Na účastníky čekají semináře na témata jako on-line marketing,...
Přináším městům Progresko
Progresko je vzdělávací program pro malé obchodníky, který si klade za cíl připravit je na prodej v 21. století a propojit města s jejich komunitou obchodníků. První vzdělávací akademie se uskutečnila na jaře roku 2021 v Ostravě-Porubě, další nyní probíhá ve Frýdku-Místku. Bude další městem právě...
Rozhovor pro markeťáci.online
V rozhovoru pro Markeťáci.online jsme probrali mou profesní cestu. Přišla řeč i na to, jak jsem se dostala až ke Sdílku, a co třeba čtu nebo poslouchám.Odkaz na rozhovor ...
Sdílko Akademie
Malí obchodníci s kamennými prodejnami jsou v současné době jednou z ekonomicky nejzasaženějších skupin. Hlavní roli v tom hraje, že obchody jsou zavřené a zákazníci v nich nemohou nakoupit. V mnoha případech se ale potvrzuje fakt, že nová doba si žádá nové přístupy. Právě proto...
Ohlédnutí za rokem 2020 – SDíLKO PORUBA
Můj loňský rok byl převážně ve znamení této pop-up akce. Během tří týdnů se ve výstavních modulech představilo přes šedesát lokálních prodejců a organizací. V turbulentním covidovém roce se ukázalo, jak důležitá je tahle forma podpory pro malé / začínající podnikatele. Prodejci dostali možnost přijít...
I opice si zaslouží jednotný vizuální styl
Letos v zimě jsem po dlouhé době navštívila ostravskou ZOO. Respektive navštívila po dlouhé době bez davů lidí. Byla mrazivá neděle, poloprázdno, jen pár návštěvníků, kteří před sebou stejně jako my tlačili kočárek. A i když bylo pusto prázdno, tak jsem se nemohla ubránit pocitu,...
Proč zelený marketing?
“Eko, bio, enviro, poctivé, tradiční, …”. Někdy mám pocit, že věc, která nemá některou z těchto nálepek jako by neměla ani šanci na úspěch. Trend velí zezelenat. Jenže rozpoznat, kdy je výrobek nebo služba opravdu zelená a šetrná k životnímu prostředí a kdy je jen nalakovaná...
SDÍLKO aneb měsíc v kontejneru
Zazvonění telefonu může znamenat cokoliv. Nové zprávy, zajímavá nabídka, když je člověk ještě k tomu na mateřské, je to vítané rozptýlení. Telefonát bývalé kolegyně z „báňské“, která mě na začátku roku oslovila ke spolupráci na akci propagující malé obchodníky v designových prosklených kontejnerech, byl trefou...